...Depp dag...

Jaha...vad säger man?! Två nätter fick han hemma iallafall innan det var dags igen. Det var hel härliga dagar hemma, massa mys och gos...MEN va tusan...Vi hade ju en massa mer vi ville ha gjort. När man är "van" nu med att inte längre ha så mycket tid tillsammans (8 nätter totalt på 3 MÅNADER) så finns det så mycket man vill göra, så mycket man behöver göra SÅ himla mycket man faktiskt i hjärtat känner att man faktiskt har rätt till att göra!!!!!!!!!


Men nej så fungerar ju inte längre vårt liv, vårt liv fungerar faktiskt inte alls just nu...och det är SKIT faktiskt, det är jä#%&a skit! Jag hatar detta, det är så orättvist, varför??!! Sånt här läser man om, sånt här gråter man för när det händer någon annan, sånt här suger!!! Men just nu händer det oss...:-( Jag blir arg på mig själv när jag tänker så här, för det finns ju faktiskt de som har det värre...men idag är ingen bra dag...Jag trodde i min envishet att det skulle få vara bra tills på tisdag, jag TRODDE verkligen det!! Men men det är bara att acceptera. (tyvärr)

 
Tommi åkte med liten till sjukhuset idag, idag var det halmstad som fick besök, det är ju egentligen vårt hemsjukhus, men eftersom Leo haft en massa komplikationer med sin dosa han har/hade i huvudet så har han knappt varit där, så vi får hoppas att ombyte förnöjer för han...;-)..Alltid något, nu hoppas jag bara att Magnetröntgen blir av på tisdag trots detta, så håll tummar, det är först efter den vi får se när operation och kommande behandlingar startar...åh nu vill jag inget hellre än att allt skall fortlöpa så vi blir av med detta!!! Pratade med min älskade mamma förut också och Timmen har det helt fantastiskt, idag har han åkt häst och vagn och åkt gokart (två gånger!) UNDERBART!! Så nu har jag spytt ut lite....<3 Kärlek!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så mysigt vi hade!! hittar fortfarande sandkorn på mig själv, efter Leos sand attack :) underbara busunge <3

2011-04-25 @ 12:17:11
Postat av: Camilla P

2011-04-28 @ 07:08:34
Postat av: Camilla P

Vilka underbara bilder. Han är så sött <3

2011-04-28 @ 07:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0