nästan en vecka hemma..underbart!

Nästan i en vecka fick liten vara hemma (lördag- torsdag)!!! I onsdags när vi var och lämna prover så sa läkarn att han säkerligen skulle få feber när som helst då hans värden var så dålig, tom. var hon förvånad att han inte hade det redan...så vi var redan inställda på att febern strax skulle komma. Men oavsett så fick han ju flera dagar hemma, Underbart! han behövde verkligen det!!!<3 På sjukhuset den sista tiden har han inte velat äta...inte varit lika glad...mycket trött och helt enkelt urtrött på hans "nya tillvaro". MEN väl hemma fick vi allt se några glimtar av vårat älskade guld troll, han har ätit helt ok, han har lekt, han har busat och framförallt han har varit faktiskt ganska glad. och det mina vänner är den Leo vi känner!!! <3 <3 Tyvärr varade ju inte det förevigt....men snart snart snart snart hoppas vi på det. På tisdag börjar nästa behandling, men självklart hålls ju tummar att liten kanske för komma hem lite mer innan dess...<3


Livet förändras ju så tokigt, så mycket...fortfarande kan jag få känslan av att detta måste vara dröm...en hemsk hemsk mardröm... Men så är ju inte fallet, det är ju på riktigt, det är vårt liv nu.... Vi har tvingats att anpassa oss, och göra det bästa av situationen, vi har lärt oss att omvärdera allt. När resan är färdig, kommer vi ur denna karusell som en helt ny familj, full av kärlek och en j#¤%a kämpar anda...som antagligen kommer göra en massa konstiga upptåg...för inget mina vänner INGET kommer att gå åt skogen, allt man gör, allt man tar sig för och allt man vill är möjligt...och innan denna resan började så tänkte jag att jag skall aldrig mer vara en så urbota dum optimist...utan försöka att bli lite mer "bitter fi##a" men till mitt stora förtret, jag blir nog ännu mer optimist (om möjligt).. Dock så tror jag att min inställning till bittra, negativa människor kommer bli desto större...för att inte prata om de stackarna som jobbar på försäkringskassan (lider med dom) fy vilka förutsättningar de har att jobba med... så nog blir jag lite bitter f#¤¤a då....eller inte....;-)... Visste ni att när man har allvarligt sjuka barn, med läkarintyg som sträcker sig i minst 8 månader fram...måste gå in och begära tillfällig föräldra penning hela tiden...endast tills dags datum...dessutom skriva i alla rutor varje gång.... "varför hemma, ange sjukdom, är den andre förälden hemma...osv....helt sanslöst!! Men men....återigen, gilla läget...tyvärr...<3


Kärlek!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0