...tänkte göra massor....

Idag tänkte jag göra massor, eller massor kanske är en överdrift, men iallafall köpa de sista sakerna till Leos rum. Men det blev det inte, jag har suttit som klistrad i en solstol på altanen, helt underbart! Väntar ivrigt på att Tommi skall ringa, de kanske får kommahem redan idag nämligen, eftersom vi skall till östra imorgon och göra mrt:n... Så håll tummar och tår... Solen är helt fantastisk, den ger så mycket kraft och att bara sitta i en stol och inte göra något var nog precis vad jag behövde, har försökt att sova lite extra också för det är ju inte direkt något man får för mycket av när livet är så här... Men det tar vi nog igen när livet blir fantastiskt igen när denna resan är slut!! Vi har också bestämt att avsluta denna resan i nästa år med en långresa till Thailand och vara borta i minst en månad. Det känns bra att ha något sådant att se fram emot...<3 Nej nu skall jag fortsätta att suga åt mig solens strålar och fylla på med energi och positiva tankar!! kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej. Vi håller alla tummar och tår. Och hoppas verkligen de går bra idag! Kramar på er

2011-04-26 @ 13:13:09
Postat av: Madeleine

Hej!

Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna. Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Själva enkätundersökningen kommer att äga rum första veckan i maj.



Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.



Vänliga hälsningar

Madeleine

2011-04-29 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0