...trumvirvel...

Tjoho!!!
Tro det eller ej...MEN imorgon mina vänner, så kommer liten hem och han kommer sova hemma <3 <3 <3 som läget ser ut nu iallafal,l tills på söndag, då vi skall in och ta nya prover...och har vi tur får vi hemsjukvård och då kommer Leo få sova hemma.... Om han nu inte får feber förstås, för då måste liten vara på sjukhus...Tills nästa etapp..om tio dagar...dock blir vi ju på sjukhuset en del ändå för att ta stygn och så..men det kommer bli nätter hemma!!!!...Ville bara säga det!!! Så på söndag när ni äter frukost, kan ni ju tänka på oss....för det kommer vi också göra då...HELA familjen, alla fyra <3 <3 <3

Puss på er alla, och en j#¤%a massa kärlek!!!!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Å å å å vad roligt för er. Tänker och ber för er varje dag så ni vet. Kramar

2011-04-09 @ 17:42:11
Postat av: maria carmona brändström

Tycker ni är så otroligt starka tänker på er dagligen..Jag har nu suttit här på ett helt annat sjukhus instängd i 6 veckor utan att va hem och formligen kastats mellan hopp och förtvivlam så jag kan förstå hur ni känner det och har det..De e einte lätt när familjen e splittrad och man som mamma måste bryta löfte efter löfte de e inte heller lätt att se sina barn sååå sjuka och med så mycket behandling..fy ...men de ska sluta bra eran resa det är jag övertygad om!!!De där me badet de känner jag igen de va en höjdpunkt nu e de inte de...ha en super hälg söndag med hela familjen!!!

2011-04-10 @ 14:14:38
Postat av: Mamma Arnesen

Hej på Er. Vad jag beundrar dig och din styrka, att inte räcka till är ju svårt även när man har friska barn. Er Tim är lika gammal som Willy var när vår Tim var liten och sjuk och vårdades på Östra (Helt ofarlig sjukdom) men jag minns ändå hur svårt det var för storebror att ta till sig att den lillebror man lärt känna inte fick vara hemma. Ni har en fantastisk sammanhållning och har lärt er att glädjas åt det som vi andra tar för självklart. Din blogg är jättebra och ett bra sätt för oss som finns lite vid sidan av att kunna delta om än på avstånd. Du ska veta att vi tänker på Er och skänker Er våra tankar. Många kramar från oss i Greggered;-)))

2011-04-14 @ 21:10:12
Postat av: Angelica - StarkochTapper

Tack så mycket, Jennie, Maria och Kerstin <3 <3 <3 Massa kramar till er alla!!

Håller mina tummar för din lilla flicka också Maria, hoppas att allt snart vänder!!!

2011-04-15 @ 09:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0