Hemma mys med Timmen <3

I dag var det föräldra bytes dag...alltid lika mycket dubbla känslor... Enormt underbart att få vara hos Timmen och lika sorgligt som underbart att lämna Liten och givetvis vice versa när det är dags igen... huja!! Timmen trivs ju inte direkt på sjukhuset och då känns det ju inte heller ok att ha honom där mer än nödvändigt..?! Det blir ju ändå mycket, men vi brukar alltid mysa en massa extra när det är bytes dags.

Idag hade Tommi med sig picknick, så hela familjen begav sig till en närliggande lekplats där vi mumsa gott och myste...i utkanten så vi inte var mitt i smeten..då det inte är så bra med Leos värden... Leo är ju inte speciellt lekglad nu men trivs mer än gärna med att titta på när storebror leker <3

När det var dags att lämna halva familjen nere i Halmstad var det mycket tårar från både storebror och lillebror, det är svårt att förklara för dem båda att man verkligen vill att vi skall vara hemma och tillsammans men att det inte går just nu...självklart förstår ju Tim att det är så...fast samtidigt tror jag inte att han vill förstå det...ja ni fattar säkert...men men halvägs från Halmstad hade Timmen slutat gråta, tack vare mutan om jordgubbar och hyrfilm...tror han utnyttjar situationen lite också...det finns inte mycket mitt mamma hjärta säger nej till nu..;-)...

Nej, godnatt på er alla och sov fantastiskt gott, Kärlek!!

Och ps! Jag vet att jag får gnälla...och jag gör det också...tycker bara det är tradigt att folk gnäller om små saker hit å dit...och det är det jag hoppas att jag inte kommer göra sedan.... det kommer jag säkert göra.....men man kan ju alltid hoppas....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0