I väntans tider....

hihihi...nu sitter jag och Timmen och väntar ivrigt på att Liten och dess pappa skall få komma hem <3 <3<3!!! Japp, vi skall få fira midsommar hemma, helt underbart!! Igår hade vi föräldrabyta dagen och då kom Tommi och Tim ner till Halmstad och hämtade oss båda vid kl 11, sedan vid 18 åkte pappa och Leo ner igen....så han fick en liten försmak, åh vad lycklig han var!! Samma gäller ju resterande delar av familjen förstås...<3 <3

Leo mår jättebra nu (allt är ju givetvis relativt), han har dock inte kommit upp i riktigt helt fulla mål än, men vi får ställa klockan helt enkelt och utnyttja alla dygnets timmar men det gör oss inget, bara vi får vara hemma och han inte kräks...förstås...:-/

Igår när vi var hemma var våra småpojkar precis som barn skall vara, de kivades och busade och var svartsjuka på varann om vartannat, det mina vänner är fantastiskt!!!
Så som läget ser ut nu så är vi hemma på permis tom. midsommar dagen, för även om en del (de bättre) värderna går uppåt, så behöver han transfusioner av blodplättar och blod lite titt som tätt, hitills var 3:e dag...men det är ju vår vardag nu, tokigt men sant!


Så nu alla fantastiska och glada människor önskar jag med min familj er en fantastiskt härlig midsommar med god mat, god dryck och ännu trevligare sällskap!!! Själva skall vi vara hemma och bara mysa och tillsammans med oss fick vi ett trevligt sällskap från norr, min mor och far och finaste systrarna <3 <3 <3

MAssa massa massa massa massa Kärlek till er alla!!!!

...och så två bilder på mina finaste från i vintras...innan "#¤%&¤"/ cancern kom....

Kommentarer
Postat av: jennie

Åå vad roligt för er. Ha en helt underbar midsomma. Massor kramar från oss alla

2011-06-23 @ 12:58:06
Postat av: Camilla Madsen

Så härligt att höra att ni får vara hemma och njuta! Ha nu en riktigt härlig midsommar och rå om varandra! :)

2011-06-23 @ 20:22:28
Postat av: Marie

Så härligt att höra! NJUT!!!!

Å hälsa mams å paps!



<3

2011-06-24 @ 00:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0