Dagen..

...Han fick vara hemma idag igen!!! TJOHO!! Dagen idag har också varit bra, dock har det varit 2 badningar med kutan lösning inför operationen imorgon och detta är inte populärt, killen som tidigare skrek sig hes när man plocka upp honom i badet....rymde ut ur toaletten när badbaljan kom fram...stackars lille gosse!! Fast jag förstår han...han är inte jättefin i huden efter en sådan tvätt...och speciellt inte nu efter alla mediciner han fått...huden hans är bedrövlig.. Imorgon kommer vi inte kunna somna om efter provtagningarna som görs 06.00 (för det brukar vi ju jämt göra...:-), not..nej ...då är det teletubbies eller drömmarnas trädgård som gäller,  men imorgon skall vi göra ett till fantastiskt bad :-P.. Sedan väntar operation innan kl 8.00.

Jag själv har varit lite mindre positiv idag...många tårar har kommit, utan anledning...(fast det menar jag ju inte...) men utan att det hänt något speciellt...(nytt)Jo, en speciell grej var det ju faktiskt, men jag hade lite innan, han har nu inte alls mycket hår kvar på huvudet på bakhuvudet kan man räkna "hår säckarna" ...eller lite hår har han, men det är inte tjockt och inte många hårstrån, det var ju rätt långt innan...nu kan man dra en liknelse till "fader forau" i gamla fångarna på fortet...eller någon annan gammal "skallig" man. Men det är väl för att nu kan man ju "se" på han att han är sjuk, riktigt jätte sjuk...han har cancer..:-( Det håller väl på att sjunka in...och jag har inte riktigt fattat än...men det kanske kommer... eller det är ju redan här....åh blä!! känns det idag!!! Vill bara ha en stor STOR kram!!!!  Under loppet av en timma hann nog tre personal komma in i rummet av olika anledningar och jag grät bara de fråga hur jag mådde. Även om jag försöker att vara stark, även om jag kan verka glad...så är jag väldigt ledsen och jag är så arg på världen  och jag önskar att allt var en mardröm och att jag vaknar NU!! Träffar jag någon som frågar hur jag mår egentligen, så svarar jag att det går framåt...sedan gråter jag en skvätt, både för att jag är ledsen men också för att jag är så tacksam för att någon bryr sig....(ja, jag har insett att jag har en del "issues" jag borde ta tag i...) Jag kan få dåligt samvete för att jag glömmer fråga hur de mår, jag hatar att prata om mig själv...(ja, jag vet...det är ok... ni säger det...) Men det kanske är mitt största problem, samtidigt som en stor styrka..(vill jag tro). Jag vill gärna finnas till för de människor runtomkring mig, och jag hatar...HATAR att inte kunna vara där...på samma sätt... Men iallafall...TACK alla fantastiska människor, släkt, familj och vänner runt omkring oss, ni är fantastiska och jag hade inte en aning om att det var så många som faktiskt är våra vänner, TACK, tack för mejl, sms och telefonsamtal, ni är bäst och det uppskattas massvi s(även om jag gråter...för att jag blir så glad att ni bryr er...)...Det är en fantastisk känsla att veta att så många bryr sig, Älskar er alla till kosmos och tillbaka!!!!<3 <3 <3  Nej nu skall jag försöka sova lite....

Kärlek!!!


Kommentarer
Postat av: Farbror tes

Du har inga issues!! Du är en genomgående underbar, öppenhjärtlig och god människa som alltid funnits där för oss alla andra!! Så nu e det väll inte mer än rätt att alla finns där för er när ni behöver det,, DET E JU SÅ KÄRLEK FUNGERAR!! å vi älskar er , vi älskar er även om ni fullkomligt struntar i hur vi mår och även om vi BARA pratar om hur DU eller NI mår när vi pratar så älskar vi er gränslöst å tankarna är med er HELA TIDEN!! å vet du vad det kanske e lite egoistiskt men det känns liiiite bättre efter ett samtal när du faktiskt lättat lite av all skit runt er för jag bär gärna det tunga för dig hjärtat (och vet att det e många fler med mig) puss i ljumsken underbara älskade!!

2011-03-23 @ 08:31:36
Postat av: Angelica -starkochtapper

Tack!!! <3 älskade du! Älskar er också, Massvis!!

2011-03-23 @ 09:03:10
Postat av: jennie

Tussen miljoner kramar och massvis med styrka från. Oss. Jennie med fam ebrin

2011-03-23 @ 23:22:38
Postat av: Angelica StarkochTapper

Tack Jennie, Massvis!!! saknar er, hoppas vi ses snart!!! <3 <3 <3

2011-04-04 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0