......kommer över en...

...ibland känns det som om det har sjunkt in, ibland tror ja att jag fattat...men så kommer det över en...och då har jag inte fattat alls... Livet är sjukt orättvist och jag orkar bara för att jag måste!!! När jag är hemma med Tim måste jag vara stark....när jag är med Leo måste jag vara starkast.... Men jag har inte förstått...jag har inte fattat...det gör jag nog när allt är över... Mitt barn, min lilla bebis är mycket sjuk och jag kan inte hjälpa honom, jag kan bara vara där för honom...åh det suger faktiskt... Mitt kontroll behov får ta stora törnar varje dag...vilket i sig kanske det behövde...:-0 jag brukar i vanliga fall vända ALLT till det positiva och tro mig, jag har försökt även med det här....!! Men jag skiter i det, jag AVskyr bittra och negativa människor, verkligen!!! Men när den här resan är slut kommer jag vara lite mer av en bitterfi**à...med all rätt.....okej... En optimistisk och säkert positiv.... bitterfi**à...då... Antagligen inte alls....men jag hoppas på lite....hm hmhm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0