Solig morgon!!!

Sitter just nu på altan...med underbar musik i lurarna, kaffe i handen...och blundar och önskar att livet kunde vara som vanligt!!! <3 Men det är ju inte det.... Leo hade en bra eftermiddag och kväll igår, han hade somnat redan kl 17 och sovit till 6.30 imorse....:-0 Timmen skulle till faster för myspys och jag hade kvällen själv hemma... Jag själv tog mig ett glasvin och en kaffedrink innan jag vaknade i soffan kl 2 ....typiskt...jag skulle ju ha lång mys kväll i min ensamhet... Men men jag vaknade strax innan kl 8 och har redan promenerat/joggat ner till havet och tillbaka, snart skall jag röja ordning hemma för ikväll skall jag ha myskväll med Tim och kusin Hugo, det blir nog att hyra en film tror jag.... <3 Kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej =)



Så skönt att operationen gick bra!

Hur många "block" är det han måste göra?

Jag håller tummarna för att han inte ska bli allt för dålig!

Massor av kramar!!!



Babette

2011-03-27 @ 22:26:45
Postat av: Angelica StarkochTapper

Tack Babette!

Han skall göra tre block till att börja med, sedan den stora operationen och två högdos behandlingar och två benmärgs transplantationer...sedan får vi se...men om dessa blir bra och räcker är han "färdig" behandlad i augusti troligtvis...

2011-04-04 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0