Dagen innan behandling

Dagen idag började bra, Leo åt en halvmacka och ett glas mjölk till frukost. Sedan kom mor och far med systrar, så skönt med lite sällskap. Leo är en väldigt socialt krävande liten individ, så han behöver VERKLIGEN lite välbekanta ansikten då och då...inte bara mamma och pappa! Efter att de lämnat oss var jag och Leo på en lång promenad i dag också, helt underbart, vilket väder vi hade <3 Så skönt...vi fick rusa tillbaka till avdelningen så vi inte skulle missa eftermiddags medicinen. Imorgon måste vi hålla lite extra att mat glädjen kommer tillbaka lite till också, annars har vi en mycket argare kille här imorgon eftermiddag...:-/

Imorgon är det dags för skifte av föräldrar,  jag skall hem till vår stora kille och Leo och pappa får husera på sjukhuset, jag längtar sjukt mycket efter att ha familjen samlad hemma nu...jag ber till högre makter att det snart blir så. Tyvärr finns inte några tecken på att det blir så, Leos läckande operations ärr i huvudet läcker fortfarande vätska, trots ny operation i onsdags...:-( blä... men men...
Denna gången jag är  hemma skall jag försöka att få målat färdigt Litens rum (fast det slutar väl med något helt annat), men först skall jag mysa massvis med Tim <3 <3 <3 Får han bestämma, så kommer vi någon av kvällarna jag är hemma titta på film och äta tacos..å det lär han ju få göra!!! :-D Men på bytesdagen försöker vi att äta något gott ihop på sjukhuset hela familjen och så passar vi på att mysa extra allihopa <3 <3 <3

Imorgon börjar block 2 i behandlingen, då blir det cellgifter av olika slag i dagarna fyra, och om det slutar läcka hjärnvätska ur huvudet, kanske det blir hemgång på torsdag/fredag....håll hårt! För då kanske vi kan få sova hemma några dagar!!!!! Längtar!! Tänk att få känna sig som en riktig familj, sova ihop med Tommi, äta riktig familje frukost....snälla snälla snälla...<3 bara att få vara hemma allihopa <3  På torsdag fyller dessutom pappa Tommi 30 år, tänk vilken present om vi fick vara hemma då allihopa!!! Undra vad Tommi skall få...har inte riktigt haft en tanke på det nu...hmhmhm...<3 <3 <3  

 Syskonmys <3 hos oss en VANLIG dag..håll tummarna så kanske det blir så till helgen!!!




 Tapper kille som tar sprutor på sig själv, med hjälp av alla sina slangar...<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0