Väntar...

Jaha, då sitter jag på ett väldigt tomt rum och väntar på att klockan skall gå fort... Morgonen började bra, badningen var snabbt överstökad, sedan hann vi mysa i lite innan det var dags att gå upp till operation..Leo var dock väldigt arg och skrek på mig många gånger ..."nällä mamma...MAMMA...NÄLLÄ" vilket betyder välling, liten var ju självklart gör hungrig...och ville ju starta dagen som så många andra dagar med vällingen..lillfis. Så det skall jag ta med upp till uppvaket sedan, en tetra välling och nappflaska..då blir han nog lycklig!! <3

Tommi skickade mms till mig imorse när han och Tim var på stranden hemma och åt frukost...inte alls avundsjuk...JAg längtar enormt tills när vi kan göra det igen!!! Tommi fyllde ju 30 år den 10/3 mars och fick ett fantastiskt flugspö av våra fina vänner, så det har sugit väldigt i hans fisketarm det sista...så frukosten vid havet var nog ett ypperligt tillfälle att pröva lyckan...<3





Själv har jag hunnit att promenera, druckit massvis av kaffe, ätit yoghurt och (rökt).....usch och fy, MEN gud så gott...(förlåt mamma ;-)...Jag skall inte börja igen..på riktigt...) Jag har ju varit rökfri ett tag nu...tjuvrökt någon gång...några... men men... det får bli skärpning med det...;-) strunt samma, nu är det gjort...och kan inte göras ogjort...

Nej nu skall jag försöka vila mig lite..(sittandes i en hård fåtölj, då sängen är med på operationen..) Leo kommer troligtvis ha mycket ont sedan när han kommer tillbaka, så då behöver jag ju vara pigg... KÄRLEK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0