...vardag?!

Då var det vardag igen... vår vardag..helgen har varit helt fantastisk (så fantastiskt som det går..) Vi hyrde film och spelade spel och bara njöt...Lite städning, tvätt och putsning utav fönster blev det också... Jag har också skissat ritningar på ett ute kök...har längtat efter ett länge...och nu blir det ¨så!! Tjoho!! underbart med en händig karl!! <3 För Leo har det ju inte gått som vi velat...Han fick inte komma hem!! I lördags började han läcka ifrån huvudet ordentligt igen, och i söndags morse kom även febern... så nu har han flera olika sorters antibiotika igen. Det har pratas här om att han skall få drän i från huvudet, men idag var neurokirurgen här och sydde några stygn till, samt boka in operation imorgon, för att sy bättre...sårkanterna är inte så fina längre... så imorgon vid lunch är det dags...om det nu inte blir bättre vill säga...<3 Idag har han varit mycket trött...sovit eller iallafall vilat större delen av dagen, jag har också använt mig av hans nya "knapp" på magen för att ge honom näring... så får han i sig lite mer näring kanske han blir piggare och gladare snabbare...han får i sig vätska jättebra, men maten lockar inte så himla mycket idag... fast egentligen är ju inte det konstigt, 40 graders feber, ont i kroppen och säkert aptit lös efter cellgifterna som han nyligen behandlats med....:-(.. för att bara nämna ett fåtal... Att mata via "knappen" går bra, fast psykiskt är det jätte jobbigt...min lilla matglada kille är helt slut....han vill inte ens äta...det är tufft... Nej nu skall jag försöka att vila mig lite...är bra trött efter natten...dagen och det kommer ju fler sådanna dagar/nätter...så vila är ett måste..eller vila och vila...kaffe i fåtöljen på rummet, utan en ledsen, gråtandes, mammig kille som har ont och är riktigt sjuk i famnen...(något jag inte är van vid..:-(.) Kärlek!!

Kommentarer
Postat av: stephanie

Jag tycker att du är väldigt stark som klarar dig igenom det här ! Jag undrar också om det finns någon läng som du har så att man kan gå in och skänka pengar eller liknande , typ som barncancerfonden, men om du harf en speciell till din son ? många kramar

2011-04-02 @ 15:40:01
URL: http://stephaniesvantesson.blogg.se/
Postat av: Angelica StarkochTapper

Tack, snälla du <3 Min älskade lilla syster har faktiskt ordnat en fond i Leos namn, söta Ronja... http://www.barncancerfonden.se/9029 Här är den! Kramar i massor tillbaka

2011-04-04 @ 21:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0