...Fortfarande hemma

Jaaaa, så är det!!! Vi är fortfarande hemma och om allt blir som det skall är vi hemma hela familjen fram till torsdag nästa vecka. Då är dagen kommen då Leo skall ta bort sin stora tumör... !!! Skräck och lycka på samma gång... Tumören har krympt till 29mm * 27mm den var 4,2 * 3,6mm då denna resan startade, ett mycket fint resultat enligt läkarn, metastaserna är till hälften i storlek och i antal från start, vilket också är fantastiskt bra!! ÅH idag (inatt) kommer också Timmen hem, längtar ihjäl mig!! Leo längtar också massvis, han ropar efter Tim hela tiden!! <3 <3 <3 Han kommer bli sååå lycklig när han vaknar imorgon och storebror är hemme igen!!!! Nej nu skall jag göra lite nytta också, medans liten sover...anmälas lite tillfällig föräldra penning och försöka få lite ordning på försäkrings papper...tur vi är hemma båda två...trots att ingen jobbar nu...krävs det nästan att man lägger ner heltid med papper och liknande till försäkringskassan och försäkringen för att överhuvudtaget få in lite pengar på kontot...HELT sanslöst... KÄRLEK!!

Kommentarer
Postat av: jennie

Gud va roligt. Väntat och kollat din blogg varje dag sen förra tisdagen:) massor me styrke kramar

2011-05-03 @ 22:32:41
Postat av: Anette

Ni har väl sökt vårdbidrag? Det ger ju lite extra pengar i kassan, man blir ju inte precis rik på att vabba. Ni ska veta att jag tänker på er varje dag och jag håller mina tummar och tår på torsdag att operationen går bra. Framför allt att han mår bra efteråt, operationen klarar ju läkarna galant!

Många kramar till er alla....

2011-05-08 @ 08:38:37
Postat av: Jenny

jag hörde att operationen gick bra av mamma, (mormor) och det är ju jättebra, jag saknar er jättemycket!!! kramar och kärlek <3<3<3

2011-05-23 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0