Röntgen svar..

Idag gäller det...idag får vi veta en liten del av framtiden... Huja !!! Är så nervös att jag inte vet vad!

Vad ska man förbereda sig på? Hur gärna jag än vill vara positiv och att allt är över...så är jag så jäkla rädd för att läkarn ska säga att det inte är det... Fy fy fy fy!!! Så det bästa att ställa sig in på är väl att det inte är det...eller... Nej det kan jag inte... Då blir jag knäpp!! Klart den är borta!!! Nu jävlar är denna skiten över SÅ DET Så!!!

Så säger vi istället!!!!

Sedan i eftermiddag börjar operation återställning/omställning normalt liv...<3

Kärlek!!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Massa Lycka til!!!

Men det är klart att det kommer vara ett positivt besked!!!

Han ser så frisk ut eran starke lille pojk

2011-11-29 @ 13:56:13
Postat av: Angelica

Tack, söta du <3

2011-12-02 @ 08:35:22
URL: http://starkochtapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0