Halmstad heeela dagen...

Idag har vi tagit nya ryggmärgsprover, så håll nu tummar och tår hårt!!!

Leo har också tagit influensa sprutan och lagat lite trasiga detaljer på sin tjusiga assessor, peggen ..;-)

Det blev en lång dag, vi åkte hemmifrån redan 6.20. För kl 8.30 hoppades de på att vi skulle få komma ner till OP och sövas.... Men sp blev det inte.. Men set gjorde inget, vi hade himla trevligt, Leo är mycket nöjd att få vara i hstad och härja... speciellt när han är frisk och inte isolerad..;-)

Måste också berätta om en alldeles förtjusande mamma jag träffade på sjukhuset idag.. Hon visade stor empati och mycket medlidande....:-/... Hon visste verkligen hur jag mådde, hon kände med mig och förstod mig precis....för ni förstår de trodde att hennes son i somras hade en hjärnhinneinflammation...fast det var det inte... Det var ett "busigt virus"... Så efter att de legat inne under några dagar så kan hon helt och hållet förstå hur jag mår, rätt fantastiskt tycker jag.... Speciellt med tanke på att jag inte ens själv förstår, fattar eller begriper...:-/

Jag förstår att vi alla upplever saker olika och det är okej... Jag brukar också försöka vilja förstå hur andra mår och upplever saker... Men jag kan inte, jag kan bara försöka ...eller?!

Kärlek!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Leo är stark och tapper!!! Men det är ni också <3

2012-10-04 @ 00:59:46
Postat av: Angelica

Tack så mycket! <3

2012-10-17 @ 19:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0