Mr-svar....

Idag hade jag velat skriva att allt är över, idag hade jag velat skriva att nu börjar livet om igen...

MEN nej, det fick jag inte skriva idag heller... Återigen såg mr bilderna exakt likadana ut... Hjärnans bilder såg bra ut.. Men i ländryggen är förtjockningen kvar...:-(.. Det behöver inte betyda något... Men det kan också betyda att metastaserna är kvar..
Ryggmärgs provet som togs visade på 1(!) avvikande cell... Vilket inte heller behöver betyda något.... Men kan göra.. Nytt prov behöver tas imorgon eller på torsdag.. Så en tripp ner till h-stad behöver göras och en liten sovning. För att göra ett nytt prov med lite större mängd.

Så nu ber vi till alla högre makter om att det nya provet visar INGA avvikande celler!!!! Nu vill vi inte mer!! Nu vill jag att Leo skall få bli frisk, att han skall få växa, att han skall få göra allt som alla andra barn får göra!!!

Kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0