Min knapp... Min slang mamma!!!

Igår när Leo hade badat skulle jag göra rent runt hans peg ( något som görs varje dag och emellanåt vrids den också så att slangen kommer på motsatta sidan) något som ogillas av Leo. var och varannan gång skriks det högljutt och är livliga protester.. Fullt förståligt, men också mycket jobbigt... Jag lider med honom varje gång... Men ett nödvändigt ont som måste göras. Igår sa han " mamma!! Inte röra, det är MIN knapp och min slang"
Jag kunde bara hålla med men fick samtidigt förklara att jag måste hjälpa dig att hålla den ren...Leo gick som vanligt med på detta, genom protester och fasthållning blev vi slutligen färdiga... Då säger lillskrutt, "mamma, Tim skall hjälpa mig att ta bort slangen... Jag vill inte ha den längre.." Och återigen jag håller med honom...jag längtar till den dagen han skall få ta bort den...längtar!!!

Vilken lycka när den dagen kommer...han pratar ofta om sin "knapp" eller sin slang men detta var första gången han berättade om att han inte vill ha den, oftast kommer det många konstateranden om den, eller om andras avsaknaden av en egen "knapp"... <3 goding!!

Kärlek!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0