...trött tröttare tröttast!

Japp, det är jag!

Bitter? Nåt så vansinnigt!!

Ledsen? Ja!

Arg? Hur mycket som helst!

Besviken? Mycket!

Ångest? Massor!!

Men jag är också

Glad, lycklig, full av hopp och massa kärlek!

Livet är orättvist många gånger, livet är surt! Ibland när allting bara blir sådär för mycket av allt, undrar jag vad jag gjort för ont förr om tiden! För mig veterligen har jag inte gjort något förskräckligt i det här!!!

Den sista veckan har varit lite extra tuff, Leo har fått behandling, jag har varit sjuk, Tim har varit sjuk och för att avsluta allt blev det även Leos tur att bli sjuk.. Eller ja, annan sjuk.. Istället för bara cancern... ( morr, grymt och stön...@&%#%#) när Leo får feber så blir allt bara jobbigare, blodprover, ev. Inläggningar, febermätningar, hur mycket dricker han, hur mycket äter han... Och så vidare... Och en massa ångest!! Man tänker tillbaka om hur j***a tufft det var för dryga året sedan, rädslan att hamna där igen... Fast mitt i allt detta så är man så oerhört tacksam att vi kommit så långt som vi kommit!!! Man tänker lite extra på alla som är mitt i det tuffaste!!

Leo har fortfarande feber, men vi är hemma, värdena var bra och Leo är pigg trots hög feber. Men kan tro att om febern är kvar imorgon vill de nog ha lite extra prover ifrån oss... Så nu håller vi hårt att febern är borta imorgon!!

Ibland vill man bara att allt skall vara som vanligt ( vad det nu är). Kunna få vara lite förkyld, eller få en släng av magsjuka utan att oroa sig... Att kunna resonera som många andra...att "låta" barnen få Vattkoppor, utan att oroa sig för att de skall bli ännu mer allvarligt sjuka! Något som går nu här där vi bor... Oron är hemsk!! Vattkoppor är jätte farligt för Leo och andra allvarligt sjuka barn och äldre... Att det dessutom är en luftburen smitta, som smittar innan de bryter ut...( usch!!) och att det sedan finns vuxna människor som tar sina vattkoppssjuka barn ut bland folk i affärer... Usch, man blir så rädd!! Jag blir rädd och arg!! Ångest!! Nä här håller vi oss ifrån affären ett tag...:-/

Det blev bara en massa gnäll ikväll... Tråkigt men nog så behövligt!

Kärlek!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heja Leo och hela familjen!
Ang Vattenkoppor tål han inte Vacintet heller nu? Annars borde han kanske få Varciella vaccinering. Här i Texas är det lag att barnen antingen skall ha haft chickenpox eller vara vaccinerade innan de börjar förskola/dagis/skola så alla mina är vaccinerade istället för att fått den.
Kram

2013-02-11 @ 03:11:53
Postat av: Angelica

Tack Rebecca! Tyvärr så kan han inte få det vaccinet än. Kramar

2013-02-11 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0