Dagarna går

Tiden går så fort, hinner med så lite och ibland alldeles för mycket.. Galet!

Helgen har varit super haft fina Anneli här, som hjälpt till med målning och tapetsering i köket...inte klart än men en god början. Detta är något som stått på To do listan i över ett år... Fast egentligen har det stått sedan 09 då köket gjordes om...oups...;-/.. Men tapeterna har funnits i vår ägo sedan december 2011...bara... Tur man har fina vänner som ställer upp...när man själv inte vill eller orkar..<3 tack!!

På tisdag startar ny kur, känns bra... Det betyder ju att det är mindre kvar att genomgå. Tyvärr verkar det som om jag dragit på mig något tråkigt virus då jag har ont i kroppen, halsen, huvudet och med en tilltagande feber... Detta betyder ångest!! Det sista man vill är ju att Leo skall bli sjuk då det blir sjukhus ...:-( :-( sådanna här dagar längtar man tillbaka till en annan verklighet...

Så nu ligger jag och Leo i soffan och myser, tvn är på och mellanmålet intas sittandes i soffan... En av Leos favoriter, gorbys pirog..(något han skulle kunna äta till alla mål om han fick bestämma) och jag avnjuter en latte till den onda halsen...

Tommi och Tim tog en tripp till den stora staden och besöker biografen. Sune i Grekland, jag vill med!!! Till Grekland, alltså..;-)

Kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0