Fortsättning följer...

Nu var det ett tag sedan jag skrev... Igen. Jag har varit påväg att uppdatera föra gånger, men har inte kommit mig för.

Här fortsätter vi med cellgifter, tyvärr. Man vågar helt enkelt inte ta bort dom. Man är osäker på det som finns i ryggen. Läkare världen över har tittat på mr bilderna och ingen vet. Som planen ser ut nu blir det cellgifter fram till sommaren. Nya mr bilder kommer tas var tredje månaden och i vår skall bilder tas i Göteborg där man skall få en ny maskin. Då hoppas man att den kan ta "bättre" bilder och se med säkerhet vad det kan vara i ryggen. Om det ser likadant ut då, så blir det troligtvis strålning för Leo...:-(.. Men det är ett tag tills dess, håll tummar och tår att vi slipper!!

I övrigt mår vi bra, vi njuter av varandra och av livet... <3

Tim frågade mig med tårar i ögonen härom dagen, när vi tittade på tvn..( efter barncancerfondens reklam) " mamma tre av fyra överlever cancer, kan du lova mig att Leo är en av de tre?" Jag blev alldeles kall i kroppen... Det sved i även i mina ögon... Och svarade..." Det är klart att han är" ... Men visst tänker man ibland på att.. Tänk om han inte är det.... Hur gör vi då? Överlever vi? Jag ber till Gud och alla andra att jag inte ljög för Tim.....

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0