Överstökat..

Så där ja, då var både Tim och jag friska, vi hade oturen att bli sjuka båda två.. Feber ont i kroppen och halsen... Men lika snabbt som det kom försvann det.

Dock hänger ångesten kvar att Leo skall blivit smittad...:-(.. Hans behandling är påbörjad och tar slut först på lördag...:-(.. Vill inte till sjukhuset... Blä!!! Men men skall /vill inte försöka tänka på att det blir så... Han klarar sig ifrån den!!! Så!!

Idag fick Tim och jag kurera oss själva utan en vild buse ( underbart) Leo blev hämtad av fina farmor på morgonen och jag och Tim har spenderat dagen i soffan, ett par fina filmer och kolhydratschock i kroppen blev det idag..

Vi har sett bl.a. Sagan om ringen... Mindes att jag hade sett den, dock kom jag inte ihåg något av den, men det blev jag ju påmind om på slutet... Jag blev precis lika arg denna gången, filmen har ju inget slut... !!!(!!!) Förstår hysterin om varför man "längtade" efter de två tornen filmen ... Så det får bli nästa 3(!) timmars projekt.. Varför har jag inte sett den innan?! Eller har jag det?!

Minnet är inte alltid med mig... Hm..:-/..

Nåja!!


Kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0